Järjestä:
Näytetään 110 (Yhteensä 64)

50 keissiä asiakaspalvelusta

Katleena Kortesuo

Millä tolalla on asiakaspalvelu Suomessa? Kuinka yritykset ovat ratkaisseet asiakaspalvelun ruuhkia ja kompastuskiviä? Mitkä ovat varmimmat tavat onnistua tai epäonnistua? 50 keissiä asiakaspalvelusta -kirjassa käydään läpi puolensataa suomalaista a... Lue lisää >
42,90€

Analytiikkamatka

Tuulikki Markkula, Antti Syväniemi

Analytiikka on avain datasta tietoon ja tulevaisuuteen. Käynnissä oleva digitalisaatio muuttaa toimialarajoja, arvoketjuja ja liiketoimintaprosesseja mutta tarjoaa myös rajattoman määrän uusia mahdollisuuksia. Se kasvattaa päivä päivältä massiivisemp... Lue lisää >
33,00€

Armollinen itsekuri

Sirpa Palokari

Itsekuri on sekä terveysgurujen että elämäntapamuutosta halajavien käyttämä piiskasana, joka vie ihmiseltä loputkin halut yrittää. Laihduttajat, liikunnan aloittajat ja kesken jääneiden opintojensa kanssa kipuilevat käyttävät paljon voimia kerta tois... Lue lisää >
39,00€

Asiakkaan matkassa - tuotekeskeisyydestä symbioosistrategiaan

Toni Keskinen, Jarmo Lipiäinen

Menestyneimmät asiakasohjautuvat organisaatiot rakentavat symbioosin asiakkaidensa kanssa. Symbioosi on sweet spot, ihannetila, jossa saavutetaan pysyvä kilpailuetu. Se yhdistää operatiivisen toiminnan, strategian ja asiakasymmärryksen toimivaksi kok... Lue lisää >
69,00€

Asiantuntija epämukavuusalueella

Kaisa Hernberg

KIRJA SINULLE, JOKA INHOAT MYYMISTÄ Inhoatko myymistä? Tämä kirja on juuri sinulle! Myyminen on myrkkyä suomalaiselle asiantuntijalle. "Omien ajatusten tuputtaminen tuntuu kiusalliselta!" "Pahimmillaan myyntityö on tuputtamista, puhelinterroria, pä... Lue lisää >
55,00€

Bisnesäly

Timo Rope

Mikä erottaa voittajan häviäjästä? Miksi kahdesta fiksusta ihmisestä toinen pystyy johtamaan yritystä menestyksekkäästi toisen epäonnistuessa? Miten kehitän itsestäni bisnesälykkään johtajan? Timo Ropen uusin kirja luotaa älykkyyttä yrityksen johtam... Lue lisää >
49,50€

COMMITTED TO CUSTOMERS

Johanna Vesterinen

Great customer experiences are crucial for business success. These experiences are influenced by the brand, by products and services, and by the interactions customers have with a company. What the customer sees is the result of numerous activities h... Lue lisää >
27,50€

DELIVERING HAPPINESS Tuotto, tunne ja tarkoitus

Tony Hsieh

Maksa uusille työtekijöille 2 000 dollaria irtisanoutumisesta? Tee asiakaspalvelusta koko yrityksen - ei vain yhden osaston tehtävä. Tee yrityskulttuurista bisneksesi #1 prioriteetti. Auta työntekijöitäsi kasvamaan - niin henkilökohtaisesti kuin amma... Lue lisää >
55,00€

Digitaalinen asiakaskokemus

Marko Filenius

Digitaalinen asiakaskokemus – Menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa. Liiketoiminta digitalisoituu toimialasta riippumatta. Samalla kilpailu kiristyy. Yritykset ja palvelut muistuttavat yhä enemmän toisiaan. Asiakkaiden on helppo vaihtaa toimitta... Lue lisää >
44,90€

Digitalisaatio - Yritysjohdon käsikirja .

Vesa Ilmarinen, Kai Koskela

Digitalisaatio on aikakautemme suurin muutosvoima. Se luo suomalaisille yrityksille paljon mahdollisuuksia kasvaa, tehostaa ja uudistua. Kirja auttaa yritysjohtajia ymmärtämään digitalisaation mahdollisuudet, löytämään omaan liiketoimintaan sopivat k... Lue lisää >
68,00€ Nyt 55,00€