Järjestä:
Näytetään 4150 (Yhteensä 59)

Sano se someksi 1+2=3

Katleena Kortesuo

Oletko oman kohderyhmäsi ruhtinas tai onko organisaatiosi rakastetuin instituutio maan päällä? Jos vastasit myönteisesti, älä osta tätä kirjaa. Muussa tapauksessa kannattaa kyllä ostaa. Sano se someksi 1+2=3 – Sosiaalisen median suuri laskuoppi on s... Lue lisää >
62,70€

Sosiaalisen median käsikirja

Harto Pönkä

Sosiaalisessa mediassa voi viestiä kuka tahansa, ja se tarjoaa helpon keskustelukanavan esimerkiksi yhteiskunnallisille toimijoille, yrityksille ja yksityisille henkilöille. Tyypillistä sosiaaliselle medialle on matala julkaisukynnys ja sen myötä muo... Lue lisää >
32,90€

STRATEGIAKIRJA 20 työkalua

Tero Veikko Vuorinen

Strateginen johtaminen kuulostaa jo terminä monimutkaiselta. Vielä monimutkaisemmaksi teema muuttuu alan kirjallisuutta lukiessa. Strategisesta johtamisesta kirjoitetaan satoja kirjoja vuosittain, mutta kirjallisuuden määrästä huolimatta strategiatyö... Lue lisää >
69,00€ Nyt 59,00€

Taitava tiimivalmentaja

Jari Salminen

Tämä kirja on kirjoitettu kaikille, jotka ovat ryhtyneet tai ryhtymässä tiiminvetäjän (kutsun teitä jatkossa tiimivalmentajiksi) vaativaan tehtävään. Tämä kirja tarjoaa tukea tiimin kehittämiseen ja johtamiseen, toimitpa sitten organisaation ylimmäs... Lue lisää >
54,00€

Teoriasta todeksi - Esimiestyö käytännössä

Timo Erämetsä

Teoriasta todeksi pureutuu ihmisten johtamisen käytännön haasteisiin. Esimiestyöhön liittyvät teemat avataan fiktiivisillä, mutta samalla monien kokemilla esimerkkitilanteilla arjen esimiestyöstä. Esimerkit puretaan ja niille esitetään ratkaisumallit... Lue lisää >
59,00€

The Analytics Journey

Tuulikki Markkula, Antti Syväniemi

Analytics is the bridge from data to knowledge to understanding, and to the future. Ongoing digitalization changes business area boundaries, value chains, and business processes, but it also offers a limitless amount of new possibilities. It creates ... Lue lisää >
33,00€

The only brand book you will ever need

Michiel Maandag, Liisa Puolakka

More than ever you need an original and distinctive brand. But how do you create a good name, a good logo and a recognizable category so that anyone understands what you are selling? In The only brand book you will ever need you read everything you ... Lue lisää >
22,00€

Tulevaisuus suosii rohkeaa -johtamista

Riitta Lehikoinen, Sanna Sinivuori

Hyvät ja huonot johtajat erottuvat työpaikoilla kuin jyvät akanoista. Niin erottuvat myös menestyvät ja kilpailukykyiset yritykset taantu­vista ja paikallaan polkevista. Väitämme, että rohkealla johtamisella voidaan saada yritysten ja myös koko Suome... Lue lisää >
38,00€

TUOTEPÄÄLLIKÖN PELASTUSPAKKAUS

Jari Parantainen

Kuinka otat haltuusi tuotehallinnan kolme tärkeintä vaihetta. Toimitusjohtajan työ on vaativuudeltaan silkkaa rantalomaa verrattuna tuotepäällikön arkeen. Tuotepäällikön työpiste on melkoinen kaatopaikka. Hän sammuttaa kulopaloja, jotka asettuvat jo... Lue lisää >
69,00€

Ulkoistamisen käsikirja

Riitta Lehikoinen, Ilkka Töyrylä

Miksi kuulemme usein huonoja uutisia ulkoistuksista? Ulkoistamisessa onnistuminen lähtee osaamisesta. Liian usein ulkoistamiselta puuttuu selkeä strategia, ja hankkeet viedään läpi puutteellisesti. Ulkoistamisen käsikirja on kirjoitettu parantamaan ... Lue lisää >
69,00€